«شوهر ايران خانم» با فیلم‌برداری مهدی آزادی به جشنواره کمرا ایمیج راه یافت

مستند «شوهر ايران خانم» به كارگرداني مرجان خسروي بالدی و فیلم‌برداری مهدی آزادی به جشنواره کمرا ایمیج راه یافت.

به گزارش مشاور رسانه‌ای پروژه، فیلم مستند «شوهر ايران خانم» به كارگرداني مرجان خسروي بالدی که به‌صورت مستقل توسط شرکت هفت چشمه به مدیریت میلاد خسروی بالدی تهیه و ساخته شده است موفق شد به سی و یکمین دوره جشنواره کمرا ایمیج لهستان راه یابد.

جشنواره کمرا ایمیج لهستان EnergaCamerimage  از معتبرترين و تخصصی‌ترین جشنواره‌های فیلم‌برداری جهان است و  در این دوره، ۱۹ فیلم از سینمای مستند جهان را در بخش مستندهای ویژه خود نمایش می‌دهد. در این بخش، فیلم مستند (آنسلم) آخرین ساخته فیلم‌ساز شهیر آلمانی ویم وندرس نیز به چشم می‌خورد.

فیلم‌برداری «شوهر ايران خانم» بر عهده مهدی آزادی است. آزادي، عضو انجمن فيلم‌برداران سينما و برنده جايزه قورباغه طلايي بهترين فيلم‌برداري مستند از همين جشنواره در سال ٢٠٢٠ است، او سال‌هاست كه به‌صورت تخصصي در اين حوزه فعاليت كرده و موفق به دريافت جوايز متعدد از جشنواره‌های خارجي و داخلي شده است.

سی و یکمین جشنواره کمرا ایمیج از 11 تا 18 نوامبر 2023 ( 20 تا 27 آبان‌ماه 1402) در کشور لهستان برگزار خواهد شد.

 

«شوهر ايران خانم» با الهام و استعاره از رمان «شوهر آهو خانم» علی‌محمد افغانی، راوی زندگی خانواده‌ای از عشایر بختیاری است.

این مستند پیش‌ از این جشنواره، در سی‌امین جشنواره بین‌المللی فيلم مستند هات داكس موفق به دريافت جايزه بهترين مستند كوتاه شده و به اسکار ۲۰۲۴ راه یافته است.

۰
از ۵
۰ مشارکت کننده

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید