حضور مستند انیمیشن روستای ده برآفتاب در جشنواره فیلم خیرونا اسپانیا

مستند انیمیشن روستای ده برآفتاب به سی و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم خیرونا اسپانیا راه یافت

جشنواره خیرونا با بیش از سیزده هزار بازدید کننده، بزرگترین و قدیمی ترین جشنواره کاتالونیا در نظر گرفته می شود که در شهر گوتیک و جادویی خیرونا، در کوستا براوا، در پیرنه و در قلب سورئالیسم دالی برگزار می شود.

مستند انیمیشن روستای ده برآفتاب ساخته زیبا ارژنگ یک انیمیشن هشت دقیقه ای با تکنیک دوبعدی است که با تلفیق انیمیشن و فیلم زنده ساخته شده و روایتی متفاوت درباره سنگ قبر تاریخی یاسوج است.

برگزارکنندگان جشنواره خیرونا اسپانیا، کشف استعدادهای نوظهور را در انتخاب فیلم‌ها مد نظر دارند. همچنین سعی می‌کنند فیلم‌هایی را انتخاب ‌کنند که مخاطبان این نوع سینما را به تفکر وادارند.

فیلم‌های راه یافته به این جشنواره در بخش‌های فیلم بلند، انیمیشن، فیلم کوتاه، مستند، کودک و نوجوان، ویدیوکلیپ طبقه‌بندی می‌شوند. پیش از این مستند انیمیشن روستای ده برآفتاب موفق به دریافت لوح تقدیر از پانزدهمین جشنواره ویژن روسیه و همچنین دریافت جایزه بهترین مستند جشنواره پل صلح فرانسه شد همچنین به هفدهمین جشنواره فیلم ریور ایتالیا ، نهمین جشنواره بین‌المللی EACG  آمریکا، هفدهمین جشنواره جهانی فیلم میراث امریکا، پنجمین جشنواره فیلم AEI فیلم‌های مستند باستان‌شناسی و قوم‌نگاری و تاریخی قبرس، یازدهمین جشنواره PREMIO CARPINO VISCIANO جایزه کارپینو ویسیانو ایتالیا، اولین جشنواره بین‌المللی فیلم کاج PINUS برزیل، دومین جشنواره Black Cat Awards (جوایز گربه سیاه) بولیوی و سومین جشنواره فیلم کوتاه تفلیس (دیوژن ۲۰۲۲) گرجستان و ... راه یافته است.

عواملی که در ساخت این مستند_انیمیشن همکاری داشته‌اند نویسنده، طراح و کارگردان: زیبا ارژنگ تدوین: بنیامین قچاق  طراحی صدا: علی علی دوستی

این رویداد از 6 تا 12 نوامبر در کاتالونیای اسپانیا برگزار می شود

۰
از ۵
۰ مشارکت کننده

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید